versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    miercuri, 16 februarie 2011

    Iubirea

    de Teodor Munteanu

    Iubire ce fierbe in mine ,
    eu sunt jarul tau nestins .
    Cu-atatea culori parca-mi vine
    sa te chem pasarea-paradis .


    Iubire cu aripi deschise , 
    Lumina din tine o sorb .
    Esti lanul de grau ce se coace
    Sub soarele ce-n suflet il port .


    Iubirea e clopot ce bate
    cu dangate perechi-perechi.
    Iubirea imi umple vazduhul 
    Si-mi pare nou ce e vechi .


    Ochii tai fierbinti
    mi-au topit ghetarul
    inimii mele 
    iar acum plutesc ca o corabie
    pe Marea Dragostei .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu