duminică, 13 februarie 2011

Cu scalpul la mezat

de Teodor Munteanu

Ca să trăieşti acum în România
Uşor nu e căci albul este gri  .
Aş vrea să merg dar pasul se destramă
Cu greu adun în mine tonuri vii .

Aş vrea să fac chiar oameni de zăpadă
Dar cine-n suflet a rămas copil ?
Românii merg privind in jos pe stradă 
De traiul greu şi starea de umil .

Când mergi  ca titirezul toată ziua
Şi-ncerci să faci din piatră gologani
Ne irosim printre cărări aiurea
Golindu-ne de cei mai tineri ani .

La faţă lumea pare-mbătrânită
Şi tinereţea parcă s-a topit .
E praful  gros pe zâmbetul din stele 
O gaură de mâl ne-a înghiţit .

Trec oamenii cu fetele cernite
Prin purgatoriul crud cu iz de iad
Căci preţurile astăzi te doboară
De-ţi cade-ncet  tot părul de pe cap .

Trăim o viaţă fără veselie
Nici bancuri nu mai sunt ca altadat' .
Românul este copleşit de preţuri  .
Vom scoate-acuşi şi scalpul la mezat  .

Trăim coşmarul unei clipe bete
Ce ne-a pierdut pe toţi la loz în plic .
Aş vrea să văd un răsărit de soare
Pe cerul vieţii luminând un pic .

Un comentariu:

  1. Chemare

    Mi se pleacă fruntea
    Îmi îndoi genunchiul
    Trupul mi se face…
    Una cu pământul

    Sufletul îmi plânge
    Lacrimă fierbinte
    Vorba mi se stinge,
    Plâng şi n-am cuvinte

    Ruga mea imploră
    Milă şi-ndurare
    Pentru ce aproape
    Plin de-ngrijorare

    Pentru mine Doamne
    Eu nu cer nimic
    Dar întinde-ţi mâna
    Spre cel obidit

    Vezi că nu mai poate
    Nici nu mai iubeşte
    Sufletul şi-l vinde
    Viaţa-şi iroseşte

    Sprijină-l tu Doamne
    Eu nu am putere
    Am doar rugaciunea
    Plină de durere

    Dă-i pe drum lumină
    Îngeri păzitori
    Steaua ta divină
    Ăstui muritor.

    Sighisoara 12 sept 20101
    Gabriella Costescu

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...