Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    duminică, 13 februarie 2011

    Cu scalpul la mezat

    de Teodor Munteanu

    Ca să trăieşti acum în România
    Uşor nu e căci albul este gri  .
    Aş vrea să merg dar pasul se destramă
    Cu greu adun în mine tonuri vii .

    Aş vrea să fac chiar oameni de zăpadă
    Dar cine-n suflet a rămas copil ?
    Românii merg privind in jos pe stradă 
    De traiul greu şi starea de umil .

    Când mergi  ca titirezul toată ziua
    Şi-ncerci să faci din piatră gologani
    Ne irosim printre cărări aiurea
    Golindu-ne de cei mai tineri ani .

    La faţă lumea pare-mbătrânită
    Şi tinereţea parcă s-a topit .
    E praful  gros pe zâmbetul din stele 
    O gaură de mâl ne-a înghiţit .

    Trec oamenii cu fetele cernite
    Prin purgatoriul crud cu iz de iad
    Căci preţurile astăzi te doboară
    De-ţi cade-ncet  tot părul de pe cap .

    Trăim o viaţă fără veselie
    Nici bancuri nu mai sunt ca altadat' .
    Românul este copleşit de preţuri  .
    Vom scoate-acuşi şi scalpul la mezat  .

    Trăim coşmarul unei clipe bete
    Ce ne-a pierdut pe toţi la loz în plic .
    Aş vrea să văd un răsărit de soare
    Pe cerul vieţii luminând un pic .

    Un comentariu:

    1. Chemare

      Mi se pleacă fruntea
      Îmi îndoi genunchiul
      Trupul mi se face…
      Una cu pământul

      Sufletul îmi plânge
      Lacrimă fierbinte
      Vorba mi se stinge,
      Plâng şi n-am cuvinte

      Ruga mea imploră
      Milă şi-ndurare
      Pentru ce aproape
      Plin de-ngrijorare

      Pentru mine Doamne
      Eu nu cer nimic
      Dar întinde-ţi mâna
      Spre cel obidit

      Vezi că nu mai poate
      Nici nu mai iubeşte
      Sufletul şi-l vinde
      Viaţa-şi iroseşte

      Sprijină-l tu Doamne
      Eu nu am putere
      Am doar rugaciunea
      Plină de durere

      Dă-i pe drum lumină
      Îngeri păzitori
      Steaua ta divină
      Ăstui muritor.

      Sighisoara 12 sept 20101
      Gabriella Costescu

      RăspundețiȘtergere