Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    miercuri, 9 februarie 2011

    Sunt fericit

    de Teodor Munteanu

    Sunt  fericit cand imi ies pasii
    De balerin in cabaret .
    Ma bucur chiar  cand  bate vantul
    E bine si cand merg incet .

    Sunt fericit cand vad ca-I ziua
    Si rad voiosii  trandafiri .
    Ati auzit sub clar de luna
    Vreodata soaptele de crini ?

    E un pastel aceasta viata.
    Sa o descriu  chiar nu mai pot .
    Caci ma inec cu fericire
    Cand eu in fiinta ta inot .

    Sunt pictor de alese tuşe .
    Aleg culori dintr-un alint .
    Iubita mea  fara de timpuri ,
    Cu tine eu sunt fericit .

    Şi sap prapastii printre astri
    Sa te ascund acolo-as vrea  
    Ca niciodata si niciunde
    Sa nu te-atinga clipa grea .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu