Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    luni, 14 februarie 2011

    Iubita mea cu trup de cabaret

    de Teodor Munteanu


    Iubita mea cu trup de cabaret
    As vrea ca timpul sa se scurga-ncet
    Sa-mi stai o viata in privirea mea
    Eu iti iubesc lumina ta de stea .


    Iubita mea cu cerul luminos ,
    In rai eu sunt chiar si cand merg pe jos ,
    Cu tine clipa e de catifea
    O viata s-o-mpartim in doi as vrea .


    Esti marea mea , corabii dar si mal ,
    Eu fara tine sunt un biet oval ,
    Mai pune timp discret la portjartier
    Sa-mi zbor cocorii peste al tau cer .


    Iubesc copaci pe care ii privesti,
    In orice frunza de pe ram tu esti,
    Esti gandul meu de fiecare zi,
    Iubita mea o viata sa ma tii.


    Orice durere-a ta o simt si eu,
    Cu tine-as vrea ca sa traiesc mereu ,
    Iubita mea cu trup de cabaret ,
    Te rog da timpul vietii mai incet .


    Iubirea noastrã este un copac
    Cu frunze, flori şi muguri îl îmbrac,
    Iar fiecare zi e-o rãmurea
    Pe care înfloreşte dragostea.


    Cuvintele sunt nuferi pe un lac
    Petalele în strofe se desfac .
    Iubita mea cu trup de cabaret ,
    Te rog da timpul vietii mai incet .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu