Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    duminică, 13 februarie 2011

    Întrebare nocturnă

    de Teodor Munteanu

    Sunt obosit. Închei o zi de muncă
    Mai am un pic şi zic că am murit .
    Dar mâine dimineaţă : altă viaţă .
    Voi fi din nou cu zâmbet , odihnit .

    Mi-am pregătit o foaie de hârtie
    Şi-un pix căci ştiu că muza va veni
    La patru şi ceva –nspre zori de ziuă
    Când versul va începe a-mi şopti.

    Nu mi-am propus s-ajung poet celebru,
    Dar scriu de-o vreme-ncoace mult de tot,
    De când Maestrul a plecat la ceruri,
    Scriu poezii şi le postez pe blog.

    E-un fenomen ciudat ce e cu mine,
    O vană s-a deschis în mintea mea,
    Nu trece-o zi şi scriu o poezie
    Să mă opresc, desigur, nu aş vrea.

    În ritmul ăsta mi-ar ieşi volume
    Ca dintr-un atelier cu scriitori
    Nu ştiu de-i rău sau poate este bine
    Că s-a deschis cutia de culori.

    Aş vrea un critic totuşi să citească
    Ce-am scris mai nou şi ce am scris mai vechi,
    Eu sunt un om pierdut într-o mulţime,
    Sunt talentat sau poate-un pezevenchi?

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu