versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    vineri, 11 februarie 2011

    Toate-s varza

    de  Teodor Munteanu

    Suntem cazuti in groapa cea cu lei
    Vrem  sa iesim dar nu vad vreo scapare
    Suntem  handicapato-surdo-beti
    Si ne-afundam mai mult in jalea mare .

    A noastra Romanie-i pe butuci
    Suntem corupti si-n maduva din oase .
    In tara este doliu national
    Caci tot ce e in jur a hoit miroase .

    Suntem ca dupa-o bomba nucleara
    Ca s-au distrus si fabrici si uzine
    Suntem  saraci fiindca am fost tradati
    De-ai nostril frati cu sufletul de caine .

    Am fost la vot ca cetateni onesti
    Punand stampila peste o visare
    Nu am facut decat sa  ne-nselam
    Dand girul hotilor din drumul mare

    Speranta e in lada de gunoi
    Caci am tot strans in noi atata greata
    Vazand politicienii ipocriti
    Mintind c-o sa ne fie bine-n viata .

    Un frate am si-acela a plecat
    In tara de pe glob cea mai departe .
    Sunt trist ca toate-s varza-n tara mea .
    Bine-ai facut ca ai plecat , mai frate ! 

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu