vineri, 11 februarie 2011

Toate-s varza

de  Teodor Munteanu

Suntem cazuti in groapa cea cu lei
Vrem  sa iesim dar nu vad vreo scapare
Suntem  handicapato-surdo-beti
Si ne-afundam mai mult in jalea mare .

A noastra Romanie-i pe butuci
Suntem corupti si-n maduva din oase .
In tara este doliu national
Caci tot ce e in jur a hoit miroase .

Suntem ca dupa-o bomba nucleara
Ca s-au distrus si fabrici si uzine
Suntem  saraci fiindca am fost tradati
De-ai nostril frati cu sufletul de caine .

Am fost la vot ca cetateni onesti
Punand stampila peste o visare
Nu am facut decat sa  ne-nselam
Dand girul hotilor din drumul mare

Speranta e in lada de gunoi
Caci am tot strans in noi atata greata
Vazand politicienii ipocriti
Mintind c-o sa ne fie bine-n viata .

Un frate am si-acela a plecat
In tara de pe glob cea mai departe .
Sunt trist ca toate-s varza-n tara mea .
Bine-ai facut ca ai plecat , mai frate ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...