versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    vineri, 11 februarie 2011

    Eu. Dintre petale

    de Teodor Munteanu

    Petale de viaţă
    Se treceau  spre uitare
    Trecând pe pământ.

    Născut am primit
    Zâmbetul şi plânsetul
    Şi teama de moarte.
    Rezemat în gânduri am privit
    unde sunt.
    Paşii mei călcau peste pajişti de flori
    Sau lăsau urme spre-ngheţare în zăpadă.
    Dar în tristeţea formelor...
    Ştiu, vântul le va spulbera în rătăcire.

    Ascult triluri de păsări
    Şi clipele trecând
    Privind dinspre alb de ghiocel
    Înspre negru de nimic.

    Mi-e frică de cifre
    Comunic în vorbe sau
    uneori  le scriu în cuvinte –
    rămân cît mai simt.
    Nu ştiu de unde am venit,
    Ca să nu ştiu unde mă voi duce.

    (poezie scrisa in adolescenta)

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu