versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    vineri, 4 februarie 2011

    Nu pot trai fara iubire

    de Teodor Munteanu

    Nu pot trai fara iubire
    Tu sa ma crezi , te rog , as vrea
    Tu esti si viata si destinul
    Iubita mea , iubita mea.

    Traiesc cu tine o poveste
    Mi-e sufletul  buchet de flori
    Cu tine cerul e albastru
    Cu nori pufosi si dalbe zori .

    Iubito , nu uita de mine
    Ca sunt mereu  ca umbra ta .
    Cu tine viata e frumoasa .
    Eu te iubesc , iubita mea .

    Traim in doi pe-aceeasi  floare
    Acelasi vis , acelasi dor
    Iubito , sa nu-mi  ei  iubirea
    Ca fara tine am sa mor .

    Trec zilele prin fata portii
    Casutei  noastre  din povesti .
    Ma mir ca timpul nu se-opreste
    Caci tu asa frumoasa esti .

    Iubita mea , e-o bucurie
    Ca sa te vad in orice zi
    Cum as putea ca fara tine
    In lumea asta eu pasi .


    ( posibil refren : Iubirea mea  e mare / Pupicul este mic /Eu te iubesc, iubito/Sa nu uiti nici un pic )

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu