vineri, 4 februarie 2011

Nu pot trai fara iubire

de Teodor Munteanu

Nu pot trai fara iubire
Tu sa ma crezi , te rog , as vrea
Tu esti si viata si destinul
Iubita mea , iubita mea.

Traiesc cu tine o poveste
Mi-e sufletul  buchet de flori
Cu tine cerul e albastru
Cu nori pufosi si dalbe zori .

Iubito , nu uita de mine
Ca sunt mereu  ca umbra ta .
Cu tine viata e frumoasa .
Eu te iubesc , iubita mea .

Traim in doi pe-aceeasi  floare
Acelasi vis , acelasi dor
Iubito , sa nu-mi  ei  iubirea
Ca fara tine am sa mor .

Trec zilele prin fata portii
Casutei  noastre  din povesti .
Ma mir ca timpul nu se-opreste
Caci tu asa frumoasa esti .

Iubita mea , e-o bucurie
Ca sa te vad in orice zi
Cum as putea ca fara tine
In lumea asta eu pasi .


( posibil refren : Iubirea mea  e mare / Pupicul este mic /Eu te iubesc, iubito/Sa nu uiti nici un pic )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...