sâmbătă, 27 noiembrie 2010

O mama iubitoare peste neam

 Aseara la OTV a fost invitata Mioara Roman la emisiunea Dan Diaconescu in direct .
O mama iubitoare peste neam  

Mioarei Roman
 de Teodor Munteanu

O , doamna prea frumoasa în gândire
În faţa Dumneavoastră mă înclin .
M-aţi fascinat văzându-vă aseară
Un soare strălucind pe-un cer senin .

Uitasem să mai scriu versuri frumoase
Eram atât de trist şi-ndurerat
Am tot avut atâta suferinţă !
Atâtea drame s-au mai întâmplat !

Eram aşa  dezamăgit de viaţă
Mi-aţi luat parcă din suflet un pietroi
În graba vieţii alergând aiurea
Uitasem şi de spirit şi de  noi .

Mă simt alt om , mă simt din nou pe valuri
Eram o navă ce stătea în port  .
Mi-aţi dat putere şi mi-aţi dat speranţă
În marea vieţii iar să mai înot !

Mi-aţi arătat că mai există spirit
Că sunt motive-n viaţă să trăieşti  .
Când nu eşti stăpânit de gânduri
negre
Atâtea lucruri poţi să le iubeşti .

Mi-aţi dat încredere din nou în mine
Şi-n oamenii pe care-n jur îi am
Sunteţi regina sufletelor noastre .
O mama iubitoare peste neam .



















2 comentarii:

  1. multimim din suflet....ati reusit sa o impresionati pe mama incat i au dat lacrimile......mersi inca o data...oana roman

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu va multumesc amandorura pt acea seara magica .Ramane o amintire frumoasa . Sarbatori frumoase va doresc si multa sanatate !

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...