versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    sâmbătă, 27 noiembrie 2010

    O mama iubitoare peste neam

     Aseara la OTV a fost invitata Mioara Roman la emisiunea Dan Diaconescu in direct .
    O mama iubitoare peste neam  

    Mioarei Roman
     de Teodor Munteanu

    O , doamna prea frumoasa în gândire
    În faţa Dumneavoastră mă înclin .
    M-aţi fascinat văzându-vă aseară
    Un soare strălucind pe-un cer senin .

    Uitasem să mai scriu versuri frumoase
    Eram atât de trist şi-ndurerat
    Am tot avut atâta suferinţă !
    Atâtea drame s-au mai întâmplat !

    Eram aşa  dezamăgit de viaţă
    Mi-aţi luat parcă din suflet un pietroi
    În graba vieţii alergând aiurea
    Uitasem şi de spirit şi de  noi .

    Mă simt alt om , mă simt din nou pe valuri
    Eram o navă ce stătea în port  .
    Mi-aţi dat putere şi mi-aţi dat speranţă
    În marea vieţii iar să mai înot !

    Mi-aţi arătat că mai există spirit
    Că sunt motive-n viaţă să trăieşti  .
    Când nu eşti stăpânit de gânduri
    negre
    Atâtea lucruri poţi să le iubeşti .

    Mi-aţi dat încredere din nou în mine
    Şi-n oamenii pe care-n jur îi am
    Sunteţi regina sufletelor noastre .
    O mama iubitoare peste neam .



















    2 comentarii:

    1. multimim din suflet....ati reusit sa o impresionati pe mama incat i au dat lacrimile......mersi inca o data...oana roman

      RăspundețiȘtergere
    2. Eu va multumesc amandorura pt acea seara magica .Ramane o amintire frumoasa . Sarbatori frumoase va doresc si multa sanatate !

      RăspundețiȘtergere