versuri   muzica      youtube1    youtube2    contact  eminescu  despre mine  facebook 


Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    luni, 1 noiembrie 2010

    Radu Stefan si Gabi Lazar 2010

    Astazi am postat pe net acest filmulet filmat de catre prietenul meu Florin Fanaru la o lansare de carte .




    Fosta mea eleva de acum 20 de ani de la Bacu , Carmen Dobreanu ( marcata cu sageata in foto) , pe care o am in lista mea pe YM mi-a dat acest mesaj :























    Eu si fosta mea eleva , Carmen Dobreanu .Poza facuta pe 26 sept 2010 la Ateneul Tatarasi Iasi cu ocazia Gala Karaoke Show editioa a 2-a .



















    Eu si clasa mea al carei diriginte am fost .Sat Bacu , comuna Ipatele .1990
















    alt feedback pt clipul de mai sus :

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu