miercuri, 3 noiembrie 2010

Multa sanatate , Maestre !


Adrian Paunescu - De la un cardiac, cordial 1 noiembrie 2010
Asculta mai multe audio folk

Articol semnat Ovidiu Ioanitoaia


Am scris aceste randuri de mai jos acum cateva zile :

Când sufletul e prins ca într-un cleşte
În trupul fără vlagă , slăbit şi obosit
Noi va dorim putere , maestre Păunescu ,
Şi sa vă faceţi bine !
Sunteţi foarte iubit
De către cei pe care
O viaţa i-aţi slujit !
Un gând pe-o foaie albă
Încerc să scriu acuma
Când ceasul vieţii parcă
Se-neacă-n al său tors
Să vă trimit din suflet
O boare de iubire
Din Iasi , oraşu-n care
De-atâtea ori aţi fost !
Să ne trăiţi , maestre
Căci sunteţi o baladă
De viaţa si iubire
Şi mulţi o ştiu canta .
În nopţile albastre
De cântec şi magie
Cenaclul Dumneavoastră
În suflet flăcăra !

Vasile Şeicaru: Datorită lui Adrian Păunescu am devenit ceea ce sunt azi: cântăreţul de folk


Mititelu alături de Adrian Păunescu: "A protejat Universitatea de când s-a înfiinţat!

Alte mesaje luate de pe net

irina 11/02/2010 - 13:12hs

Maestre va doresc din suflet insanatosire grabnica, spiritul puternic pe care il aveti va va ajuta sa depasiti cruzimea bolii! Va rog in clipele grele sa nu uittati ca noi,cei care va iubim asteptam o alta RUGA pentru copii, adica pentru noi.....Ganditi va ca sunt milioane cei care va iubesc si admira,Moartea poate vi amanata, e ca o amanta deocheata care isi muta resedinta ici si colo! Lasati o sa plece nu va temeti de ea! Ce as putea eu sa va scriu Dvs? Sunt o anonima, o mama care sufera pentru fata ei care traieste aceste vremuri mizere desi a invatat, a studiat castiga banuti putini si umilitori! Saracia ne a luat zamnetul de pe buze dar nu si speranta! Daca sanatatea s ar vine ar fi minunat! Dar......Curaj Maestre! Va stam alaturi!
Irina,


aurelian on 04.11.10 at 12:02 am

Intr-adevar Paunescu ramane unul din cei mai inteligenti poeti din tara noastra ( pentru cultura userului utaaradan poeziile scrise de el in anul II de facultate erau analizate de cei din anul IV ) , comunist sau democrat un asa artist ramane VESNIC ARTIST !!!

gabriela 11/03/2010 - 20:19hs

aa [anonim] i-a raspuns lui Luana

Telefon peste moarte

În lumea numelor străine,
Mă simt, şi eu, un străinez,
Iau telefonul lîngă mine
şi n-am ce număr să formez.

Trăiesc, fără speranţă, drama
Că neamul meu, acum, e frînt,
Mi-e dor de tata şi de mama,
Dar nu au număr, la mormînt.

De convorbiri cu ei sunt gata
şi în necunoscut mă zbat,
îi sun pe mama şi pe tata,
Dar crucea sună ocupat.

Au numere secrete parcă
şi aparatul n-are ton,
Deodată aflu şi tresar că
Nici moartea n-are telefon.

Mi-e dor de voi, părinţi din moarte,
Cu lacrimi bine vă cuvînt,
Şi uit că aţi plecat departe
Şi n-aveţi roaming, sub pămînt.

Formez un număr, oarecare,
Întreb precipitat de voi,
Dar ştiu că mort e cel ce moare
şi nu mai vine înapoi.

Şi, vai, de-atîta timp încoace,
Vă chem şi-n visuri, să v-ascult,
Dar iarba pe morminte tace,
Cu număr desfiinţat demult.

Şi, dacă o să ţinem minte,
Probabil, cînd o fi să mor,
Am să vă caut în morminte,
Pe-un număr de interior.









Cenaclul Flacara -Constantin Dragomir- Drumul
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...