Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.


  • oferta cd-uri 2017

    miercuri, 3 noiembrie 2010

    Multa sanatate , Maestre !


    Adrian Paunescu - De la un cardiac, cordial 1 noiembrie 2010
    Asculta mai multe audio folk

    Articol semnat Ovidiu Ioanitoaia


    Am scris aceste randuri de mai jos acum cateva zile :

    Când sufletul e prins ca într-un cleşte
    În trupul fără vlagă , slăbit şi obosit
    Noi va dorim putere , maestre Păunescu ,
    Şi sa vă faceţi bine !
    Sunteţi foarte iubit
    De către cei pe care
    O viaţa i-aţi slujit !
    Un gând pe-o foaie albă
    Încerc să scriu acuma
    Când ceasul vieţii parcă
    Se-neacă-n al său tors
    Să vă trimit din suflet
    O boare de iubire
    Din Iasi , oraşu-n care
    De-atâtea ori aţi fost !
    Să ne trăiţi , maestre
    Căci sunteţi o baladă
    De viaţa si iubire
    Şi mulţi o ştiu canta .
    În nopţile albastre
    De cântec şi magie
    Cenaclul Dumneavoastră
    În suflet flăcăra !

    Vasile Şeicaru: Datorită lui Adrian Păunescu am devenit ceea ce sunt azi: cântăreţul de folk


    Mititelu alături de Adrian Păunescu: "A protejat Universitatea de când s-a înfiinţat!

    Alte mesaje luate de pe net

    irina 11/02/2010 - 13:12hs

    Maestre va doresc din suflet insanatosire grabnica, spiritul puternic pe care il aveti va va ajuta sa depasiti cruzimea bolii! Va rog in clipele grele sa nu uittati ca noi,cei care va iubim asteptam o alta RUGA pentru copii, adica pentru noi.....Ganditi va ca sunt milioane cei care va iubesc si admira,Moartea poate vi amanata, e ca o amanta deocheata care isi muta resedinta ici si colo! Lasati o sa plece nu va temeti de ea! Ce as putea eu sa va scriu Dvs? Sunt o anonima, o mama care sufera pentru fata ei care traieste aceste vremuri mizere desi a invatat, a studiat castiga banuti putini si umilitori! Saracia ne a luat zamnetul de pe buze dar nu si speranta! Daca sanatatea s ar vine ar fi minunat! Dar......Curaj Maestre! Va stam alaturi!
    Irina,


    aurelian on 04.11.10 at 12:02 am

    Intr-adevar Paunescu ramane unul din cei mai inteligenti poeti din tara noastra ( pentru cultura userului utaaradan poeziile scrise de el in anul II de facultate erau analizate de cei din anul IV ) , comunist sau democrat un asa artist ramane VESNIC ARTIST !!!

    gabriela 11/03/2010 - 20:19hs

    aa [anonim] i-a raspuns lui Luana

    Telefon peste moarte

    În lumea numelor străine,
    Mă simt, şi eu, un străinez,
    Iau telefonul lîngă mine
    şi n-am ce număr să formez.

    Trăiesc, fără speranţă, drama
    Că neamul meu, acum, e frînt,
    Mi-e dor de tata şi de mama,
    Dar nu au număr, la mormînt.

    De convorbiri cu ei sunt gata
    şi în necunoscut mă zbat,
    îi sun pe mama şi pe tata,
    Dar crucea sună ocupat.

    Au numere secrete parcă
    şi aparatul n-are ton,
    Deodată aflu şi tresar că
    Nici moartea n-are telefon.

    Mi-e dor de voi, părinţi din moarte,
    Cu lacrimi bine vă cuvînt,
    Şi uit că aţi plecat departe
    Şi n-aveţi roaming, sub pămînt.

    Formez un număr, oarecare,
    Întreb precipitat de voi,
    Dar ştiu că mort e cel ce moare
    şi nu mai vine înapoi.

    Şi, vai, de-atîta timp încoace,
    Vă chem şi-n visuri, să v-ascult,
    Dar iarba pe morminte tace,
    Cu număr desfiinţat demult.

    Şi, dacă o să ţinem minte,
    Probabil, cînd o fi să mor,
    Am să vă caut în morminte,
    Pe-un număr de interior.









    Cenaclul Flacara -Constantin Dragomir- Drumul
    Asculta mai multe audio diverse

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu