joi, 4 noiembrie 2010

Of , viata , ce " surprize " ne-ai mai pregatit ?

Sper ca nu supar pe nimeni daca postez si pe blogul meu aceasta poza pe care am gasit-o pe Facebook . Inca nu mi-am revenit de la pierderea Madalinei si acum am inima stransa de durere pentru Maestrul Paunescu pe care il consider parintele meu spiritual .Oricat ar fi de contestat acest poet pentru mine este cel mai important om de cultura al ultimilor 40 de ani . O personalitate vie , puternica , un descoperitor de talente , un textier desavarsit si un extraordinar organizator si prezentator de spectacole ! Sa ne traiti maestre ! Nu ne parasiti asa devreme ! Mai avem atata nevoie de Dumneavoastra ! Multa sanatate va doresc ! Sper ca medicii sa faca minuni !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...