Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    duminică, 28 noiembrie 2010

    Gânduri

     Un om frumos


    Un om frumos la suflet
    e cel mai bun psiholog .
    La început toţi oamenii sunt frumoşi
    pentru că toţi bebeluşii
    se nasc curaţi , fără păcate .

    Orice om se naşte cu sufletul curat , nepătat şi fără păcat .
    Cum de ajunge omul
    sa fie  pândit de flăcările  iadului ?
    Primul păcat : neascultarea de părinţi .
    Mai târziu cauţi mântuirea .
    Pe Dumnezeu nu îl găsesti in carne şi oase .
    Găseşti în schimb un om bărbos
    care cântă frumos .
    Se spune că el e mijlocitorul
    dintre tine şi Dumnezeu .
    E ca un agent imobiliar
    care mijloceşte
    contactul dintre cumpărător şi vânzător .
    Plăteşti  o plată mică
    comparativ cu imensul posibil câştig ,
    o eternitate trăită
    în grădina Domnului .
    Omul trebuie să aiba grija si de viata de apoi  .
    Banii sunt lucruri efemere  .
    Nu oricine poate vorbi cu Dumnezeu .
    Clericul este un om cult
    şi  pregătit să presteze acest serviciu
    El e un adevărat mentor spiritual .
    Dorinţa ta de a deveni curat la suflet
    ca un bebeluş
    trece prin el  .
    Recuzita , textul ca un descântec  ,
    aspectul fizic al celui care citeşte ,
    vocea puternică şi baritonlă ,
    corul divin
    creează o atmosferă impresionantă
    care convinge pe oricine .
    Chiar si pe Dumnezeu . .

    Cel mai bun psiholog


    Cel mai bun psiholog este omul
    care are  şcoala vieţii .
    El cunoaste dedesubturile vieţii conjugale .
    Trebuie să fi trecut prin suficient de multe probleme
    ca să aibă deja antidoturile necesare
    ca să te ajute
    să răzbaţi mai departe .

    Un psiholog bun ,
    numai după ce s-a remontat pe el insuşi
    în urma decepţiilor suferite în viaţă
    este capabil sa ajute şi pe alţii


    .................................................................................
    Suntem pe o nava cosmica 


    Suntem pe o nava cosmica ,
    o nava numita Planeta Pământ ,
    care de fapt este un firicel de praf
    în uriaşul container
    pe care nu ştiu cine îl ţine .

    Acest fir de praf
    poate fi oricând lovit ,
    spulberat sau prăjit
    de lucruri rebele şi nervoase
    care mişună pe aici .

    Sau poate fi topit de o flacără .
    Focul prăjeşte totul .
    Norocul nostru este că noi , oamenii ,
    oricum suntem cu toţii
    muritori
    şi atâta timp cât suntem cu o moarte datori
    practic nu mai avem nimic de pierdut .

    Suntem in trecere pe aici .
    Suntem de fapt nişte morţi eterni
    care au făcut o mică pauză
    ca să constate că
    un firicel de praf
    sau chiar întregul container
    va dispărea cândva .

    Eu  cânt 


    Eu  cânt .
    Cânt distrându-i  pe copii .
    Îmi câştig existenţa datorită copiilor
    care se distreaza cu ajutorul meu.
    Sunt şi eu un fel de bărbos .
    Doar că la mine efectul serviciului se vede pe loc .
    Copilul râde şi ţopăie
    ca un efect imediat
    al cântatului meu .


    Biserica
    Este mai multă tăcere acolo .
    Tăcere şi aşteptare .
    Aşteptarea mântuirii sufletului .Totul e mistic .
    Sunt niste ritualuri cel puţin tribale .
    Cu incantaţii şi miscări bizare .
    Altfel toata munca lor e in zadar .

    Dacă nu îmi mântui sufletul
    e posibil să ratez şansa istorică
    de a mă reîntoarce să-mi reiau
    somnul întrerupt de  viaţă  .

    De ce un creator de spaţii galactice
    ar fi interesat de un puştan
    care a tras doua fumuri dintr-un chiştoc
    într-o pauza intr-un WC insalubru ?

    Cand dormi nu stii nimic 


    Cand dormi nu stii nimic .
    Ce nu ştii nu te doare .

    Ştiti ce e ciudat ?
    Abia ce  ai adormit
    şi te-au aşezat ăştia
    în patul cu capac
    că apar deodată o sumedenie de oameni
    care se uită la tine ca la urs
    şi încep să te boceasca de mama focului
    caşicând
    nu ar fi normal şi firesc
    ca dupa o viaţa atât de agitată
    omul sa mearga să se culce .

    Oare nu merit şi eu puţină odihnă
    după ce am văzut şi am trăit
    toate mizeriile vieţii ?

    Pe vremea lui Ceaşcă
    mă trezeam la 3 dimineaţa
    ca să prind o sticlă de lapte
    pentru copilul meu
    şi apoi mă duceam la serviciu .

    Am lucrat 20 de ani în 3 schimburi
    şi am astm de la scamele
    pe care le-am înghiţit
    in sectia de confectii unde am lucrat .

    Ştiţi ca am prins  războiul şi foametea
    şi am mâncat cir şi iarbă zile întregi ?

    După revolutie
    fabrica in care am lucrat "s-a privatizat " .
    Adica a fost vanduta unui smecher
    care dupa ce a cumparat-o pe nimic
    a taiat-o si a vandut-o la fier vechi .

    Romanii nu mai au unde lucra
    si se duc in strainatate
    sa stearga la cur babe si mosnegi
    ca sa-si poata intretine familia
    care face foamea in tara .

    Asta e tara spagii .
    Copilul vecinului meu ,
    un derbedeu si un golan ,
    a copiat la bacalaureat
    si a luat nota mai mare decat copilul meu
    care a invatat ca un prost .

    Din cauza asta
    al lui  e la facultate la locuri fara  taxa
    in schimb ce al meu copil
    e la cu taxa
    si trebuie sa muncesc degeaba
    ca sa ii platesc studiile .

    Stiti cate mizerii
    mi-au facut colegii de serviciu
    pentru ca nu vroiam sa fur ca ei
    si sa trag chiulul ?

    Se intampla atatea

    Atat de multe lucruri se intampla
    pe parcursul unei vieti
    incat ne mai trebuie o viata
    ca sa povestim .
    Dar mai bine sa traim
    decat sa povestim .
    Atunci de ce sa mai citim ?

    Totusi
    un om necitit si nepregatit
    nu face fata
    sa traiasca
    acest ciot de viata care ne e dat .

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu