Buna ziua. Ma numesc Teodor Munteanu si sunt cantautor de muzica pt copii. Cant dar si compun muzica pt copii. Cel mai cunoscut cantec compus de mine este Ursuletii s-au trezit, buna dimineata, care are deja vreo 15 milioane de vizualizari pe youtube. De 17 ani fac spectacole muzicale pt copii in scoli si gradinite. Daca doriti un spectacol muzical (chiar si pe perioada verii) ma puteti contacta la tel.0742770244.
  • oferta 2017
    Setul Kids-music 13 cd-uri) -pt uz didactic (contine si negativele pieselor)
    Setul Dor Music -cantece pt copii(pozitive si negative) -10 volume
    Cantece de-ale mele pe Youtube
    Grupuri infiintate de mine de-a lungul anilor

    miercuri, 10 noiembrie 2010

    Eminescu -text cd cantece

    Text CD Eminescu-fb


    1.Revedere — Codrule, codrutule,/Ce mai faci, dragutule,/Ca de cand nu ne-am vazut/Multa vreme au trecut/Si de cand m-am departat,/Multa lume am umblat./— Ia, eu fac ce fac de mult,/Iarna viscolu-l ascult,/Crengile-mi rupandu-le,/Apele-astupandu-le,/Troienind cararile
    Si gonind cantarile;Si mai fac ce fac de mult, /Vara doina mi-o ascult /Pe cararea spre izvor /Ce le-am dat-o tuturor, /Implându-si cofeile, /Mi-o cânta femeile./Codrule cu râuri line, /Vreme trece, vreme vine, /Tu din tânar precum esti /Tot mereu întineresti./� Ce mi-i vremea, când de veacuri /Stele-mi scânteie pe lacuri, /Ca de-i vremea rea sau buna, /Vântu-mi bate, frunza-mi suna; /Si de-i vremea buna, rea, /Mie-mi curge Dunarea. /Numai omu-i schimbator, /Pe pamânt ratacitor, /Iar noi locului ne tinem, /Cum am fost asa ramânem: /Marea si cu râurile, /Lumea cu pustiurile,/Luna si cu soarele, /Codrul cu izvoarele./
    2.Ce te legeni - Ce te legeni, codrule,/Fara ploaie, fara vant,/Cu crengile la pamant?/
    - De ce nu m-as legana,/Daca trece vremea mea!/ Daca trece vremea mea!/Of , of/Ziua scade, noaptea creste/Si frunzisul mi-l rareste./ Si frunzisul mi-l rareste./Of , of /Bate vantul frunza-n dunga -/Cantaretii mi-i alunga;/ Cantaretii mi-i alunga;of ,of /
    Bate vantul dintr-o parte -/Iarna-i ici, vara-i departe./ Iarna-i ici, vara-i departe.,of , of /Si de ce sa nu ma plec,/Daca pasarile trec!/ Daca pasarile trec!Of , of .//Peste varf de ramurele/Trec in stoluri randurele,/Ducand gandurile mele/ Ducand gandurile mele/
    Si norocul meu cu ele./ Si norocul meu cu ele.of , of /Si se duc pe rand, pe rand,/Zarea lumii-ntunecand, Zarea lumii-ntunecand /of , of .//Si se duc ca clipele,/Scuturand aripele, Scuturand aripele,of ,of /Si ma lasa pustiit,Vestejit si amortit/ Vestejit si amortitof of /Si cu doru-mi singurel,/De ma-ngan numai cu el!/ De ma-ngan numai cu el! Of ,of .
    3.Ce e amorul? E un lung/Prilej pentru durere,/Căci mii de lacrimi nu-i ajung
    Si tot mai multe cere./De-un semn în treacat de la ea/El sufletul ti-l leaga,/Incit să n-o mai poti uita/Viata ta intreaga./Dar inca de te-asteapta-n prag/In umbra de unghere,/De se-ntilneste drag cu drag/Cum inima ta cere:/Dispar si cerul si pământ/Si pieptul tau se bate,/Si totu-atirna de-un cuvint/Soptit pe jumatate./
    Te urmareste saptamini/Un pas făcut alene,/O dulce stringere de mini,/Un tremurat de gene./Te urmaresc luminatori/Ca soarele si luna,/Si peste zi de-atitea ori/Si noaptea totdeauna./Căci scris a fost ca viata ta/De doru-i să nu-ncapa,/Căci te-a cuprins asemenea/Lianelor din apa .
    4.Dorinta-Vino-n codru la izvorul/Care tremura pe prund,/Unde prispa cea de brazed/Crengi plecate o ascund. /Si în bratele-mi intinse/Să alergi, pe piept să-mi cazi,/Să-ti desprind din crestet valul,/Să-l ridic de pe obraz. /Pe genunchii mei sedea-vei,/Vom fi singuri-singurei,/Iar în par infiorate/Or să-ti cada flori de tei. /Fruntea alba-n parul galben/Pe-al meu brat încet s-o culci,/Lasind prada gurii mele/Ale tale buze dulci... /Vom visa un vis ferice,/Ingina-ne-vor c-un cant/Singuratice izvoare,
    Blinda batere de vint; /Adormind de armonia/Codrului batut de ginduri,/Flori de tei deasupra noastra/Or să cada rinduri-rinduri.
    5.Ce-ti doresc eu tie ,dulce Romanie-Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie,//Tara mea de glorii, tara mea de dor?/Bratele nervoase, arma de tarie,/La trecutu-ti mare, mare viitor!/Fiarba vinu-n cupe, spumege pocalul,/Daca fiii-ti mindri aste le nutresc;/Căci ramine stinca, desi moare valul,/Dulce Romanie, asta ti-o doresc. /Ce-ti doresc eu tie, dulce Romanie,/Tinara mireasa, mama cu amor!/Fiii tai traiasca numai în fratie/Ca a noptii stele, ca a zilei zori,/Viata în vecie, glorii, bucurie,/Arme cu tarie, suflet romanesc,/Vis de vitejie, fala si mindrie,/Dulce Romanie, asta ti-o doresc!
    6.De ce nu-mi vii-Vezi, rindunelele se duc,/Se scutur frunzele de nuc,/S-aseaza bruma peste vii /De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii ? /O, vino iar în al meu brat,/Să te privesc cu mult nesat,/Să razim dulce capul meu,/De sinul tau, de sinul tau ! /Ti-aduci aminte cum pe-atunci/Când ne primblam prin vai si lunci,/Te ridicam de subsuori/De-atitea ori, de-atitea ori ? /In lumea asta sunt femei/Cu ochi ce izvorasc scântei /Dar, oricit ele sunt de sus,/Ca tine nu-s, ca tine nu-s ! /Căci tu inseninezi mereu/Viata sufletului meu,/Mai mindra decât orice stea,/Iubita mea, iubita mea ! /Tirzie toamna e acum,/Se scutur frunzele pe drum,/Si lanurile sunt pustii/De ce nu-mi vii, de ce nu-mi vii
    7.La mijloc de codru des -Toate păsările ies,/Din huceag de aluniş/La voiosul luminiş,/Luminiş de lângă baltă,/Care-n trestia înaltă/Legănându-se din unde,/În adâncu-i se pătrunde/Şi de lună şi de soare/Şi de păsări călătoare,/Şi de lună şi de stele/Şi de zbor de rândunele/Şi de chipul dragei mele.
    8.La steaua care-a rasarit/E-o cale-atât de lunga,/Ca mii de ani i-au trebuit/Luminii sa ne-ajunga./Poate de mult s-a stins în drum/În departari albastre,/Iar raza ei abia acum/Luci vederii noastre,/Icoana stelei ce-a murit/Încet pe cer se suie:/Era pe când nu s-a zarit,/Azi o vedem, si nu e./Tot astfel când al nostru dor/Pieri în noapte-adânca,/Lumina stinsului amor/Ne urmareste înca.
    9.Lacul codrilor albastru/Nuferi galbeni îl încarcă;/Tresărind în cercuri albe/El cutremură o barcă./Şi eu trec de-a lung de maluri,/Parc-ascult şi parc-aştept/Ea din trestii să răsară/Şi să-mi cadă lin pe piept;/Să sărim în luntrea mică,/Îngânaţi de glas de ape,/Şi să scap din mână cârma,/Şi lopeţile să-mi scape;/Să plutim cuprinşi de farmec/Sub lumina blândei lune /Vântu-n trestii lin foşnească,/Undoioasa apă sune!Dar nu vine... Singuratic/În zadar suspin şi sufăr/Lângă lacul cel albastru/Încărcat cu flori de nufăr.
    10.Oda in metru antic-Nu credeam să-nvăţ a muri vrodată;/Pururi tânăr, înfăşurat în manta-mi,/Ochii mei nălţam visători la steaua/Singurătăţii.//Când deodată tu răsărişi în cale-mi,/Suferinţă tu, dureros de dulce.../Pân-în fund băui voluptatea morţii/Ne'ndurătoare.//Jalnic ard de viu chinuit ca Nessus./Ori ca Hercul înveninat de haina-i;/Focul meu a-l stinge nu pot cu toate/Apele mării.//De-al meu propriu vis, mistuit mă vaiet,/Pe-al meu propriu rug, mă topesc în flăcări../Pot să mai re'nviu luminos din el ca/Pasărea Phoenix?/Piară-mi ochii turburători din cale,/Vino iar în sân, nepăsare tristă;/Ca să pot muri liniştit, pe mine/Mie redă-mă!
    11.Somnoroase pasarele-Pe la cuiburi se aduna,/Se ascund in ramurele /Noapte buna!Doar izvoarele suspina,/Pe cand codrul negru tace;/Dorm si florile-n gradina /Dormi in pace!/Trece lebada pe ape/Intre trestii sa se culce —/Fie-ti ingerii aproape,/
    Somnul dulce!/Peste-a noptii feerie/Se ridica mandra luna,/Totu-i vis si armonie —
    Noapte buna!
    12.Sara pe deal buciumul sună cu jale,/Turmele-l urc, stele le scapără-n cale,/Apele plîng, clar izvorînd în fîntîne;/Sub un salcîm dragă, m-aştepţi tu pe mine./Luna pe cer trece-aşa sfîntă şi clară,/Ochii tăi mari caută-n frunza cea rară,/Stelele nasc umezi pe bolta senină,/Pieptul de dor, fruntea de gînduri ţi-e plină./Nourii curg, raze-a lor şiruri despică,/Streşine vechi casele-n lună ridică,/Scîrţîie-n vînt cumpăna de la fîntînă,/Valea-i în fum, fluiere murmură-n stînă./Şi osteniţi oameni cu coasa-n spinare
    Vin de la cîmp; toaca răsună mai tare,/Clopotul vechi împle cu glasul lui sara,/Sufletul meu arde-n iubire ca para./Ah! în curînd satul în vale-amuţeşte;/Ah! în curînd pasu-mi spre tine grăbeşte:/Lîngă salcîm sta-vom noi noaptea întreagă,/Ore întregi spune-ţi-voi cît îmi eşti dragă./Ne-om răzima capetele-unul de altul/Şi surîzînd vom adormi sub înaltul,/Vechiul salcîm. — Astfel de noapte bogată,/Cine pe ea n-ar da viaţa lui toată?

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu