luni, 1 noiembrie 2010

Cantec cu soare





Am incercat sa fac niste versuri care sa se potriveasca pe melodia 'Soleado "

Cantec cu soare

versuri : Teodor Munteanu

As vrea acum ca sa va cant usor
Un cantec scris pentru al mamei dor
Cuvintele sunt parca de prisos
Cand vreau sa prind in ele-al mamei rost .

Cum soarele e cea mai scumpa stea
Asa si mama e lumina mea
E aerul ce il respir mereu
O viata lunga sa-i dea Dumnezeu !

As vrea sa cred ca va veni o zi
Cand pe pamant vor fi doar bucurii
Caci mamele atat de tare vor
Sa-si creasca-n pace puisorii lor .

As vrea sa cred ca peste tara mea
Un vant mai bun din nou va adia
Daca avem pe lume un loc sfant
E locul unde mama ne-a nascut .

As vrea acum ca sa va cant usor
Un cantec scris pentru al mamei dor
Cuvintele sunt parca de prisos
Cand vreau sa prind in ele-al mamei rost .

Cum soarele e cea mai scumpa stea
Asa si mama e lumina mea
E aerul ce il respir mereu
O viata lunga sa-i dea Dumnezeu !
E aerul ce il respir mereu
O viata lunga sa-i dea Dumnezeu !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postare prezentată

Teodor Munteanu-autorul cantecelului Ursuletii s-au trezit, buna dimineata

Am 2 canale pe Youtube: https://www.youtube.com/user/iasievents/videos https://www.youtube.com/user/amatoridekaraoke/videos  Adresele mel...